תלונות תושבי הוד השרון על מפגעים שונים ברחבי העיר (פינוי אשפה, מדרכות שבורות, גזם וכו') הגיעו גם לאוזניו של ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי, אשר פרסם אתמול (ראשון) בעמוד הפייסבוק שלו את השירות החדש אותו משיקה העירייה שנועד לשפר את השירות בדיווח וטיפול של המפגעים. 

אמיר כוכבי וצילום מסך של השירות העירוני החדש

כידוע, עיקר התלונות כפי שמגיעות לתקשורת הכתובה והדיגיטלית ומפורסמות לפרקים ברשתות החברתיות, נוגעות, מעבר למפגעים עצמם, גם לשהות הרבה במענה טלפוני לטיפול בבעיה. 

כעת, הודיע כוכבי, נמצאה הדרך לפתרון הבעיה על ידי הודעת וואטס-אפ הקיים בטלפונים הניידים, שבאמצעותה ידווח לגורמים המטפלים בעירייה על המפגע, גם עם תמונה (לא חובה) והתושב יעודכן מיידית על דרך הטיפול במפגע והסטטוס בו הוא נמצא. 

כוכבי: "הפניות שלך חשובות לנו כדי לשפר ולהשתפר אבל הזמן שלך יקר. למה לבזבז אותו בהמתנה למענה טלפוני?  שירות חדש - מצלמים (לא חובה) את המפגע, כותבים תיאור קצר ומעבירים בוואטס אפ. תקבלו בחזרה מספר קריאה ועדכון ביצוע. קל ובמרחק נגיעה". 

המספר לדיווחים: 050-2344446