שכירת שירותי ייעוץ תקשורתי, תשלום לפעילים המועסקים בקמפיין, מנהל קמפיין, פרסום בתקשורת, הכנת שלטים לתלייה על בתי תושבים וברחבי העיר, שכירת מטה בחירות, הכנת סקרים ומשאלים — ההוצאות על מסע בחירות טוב אינן מעטות, ואינן נמוכות, ובהוד השרון, שבו נרשם ריבוי מועמדים, נראה כי על המועמדים להוציא יותר כדי להבליט את יתרונותיהם על פני אחרים. 

"ידיעות השרון" פנה למתמודדים על ראשות הוד השרון, וביקש לדעת כמה כסף הוציאו עד כה?

נדב דואני | צילום: באדיבות המטה

 

נדב דואני

כמה עלה הקמפיין: "813 אלף שקל".

מאיפה הכסף: "550 אלף שקל במימון מפלגת הליכוד. 263 אלף שקל גויסו מתרומות הציבור. כל הוצאות הקמפיין מדווחות  כמתחייב בחוק".

נוה גור | צילום: באדיבות המטה

 

נוה גור

כמה עלה הקמפיין: "כ‑600  אלף שקל".

מאיפה הכסף: "תקציב הקמפיין מבוסס על תרומות על פי דין, וכן על הלוואות נגד מנדטים צפויים, אשר גייסנו במהלך הקמפיין. ניתן לראות באתר מבקר המדינה את כל הפירוט המדווח. אנחנו מנהלים קמפיין אחראי, צנוע תקציבית ומושקע, המתבסס על הרבה מתנדבים".

אמיר כוכבי | צילום: שחר תמיר

 

אמיר כוכבי

כמה עלה הקמפיין: "750 אלף שקל".

מאיפה הכסף: "300 אלף שקל במימון מפלגות מרצ ויש עתיד (מתמודדים ברשימה משותפת). 160 אלף שקל גויסו על ידי הרשימה, 80 אלף שקל מתוכם מתרומות הציבור. 290 אלף שקל אממן בהלוואה עצמית".

 

יפעת קריב | צילום: רפאל בן משה

יפעת קריב

כמה עלה הקמפיין: "כ‑750 אלף שקל".

מאיפה הכסף: "אנו נתמכים על ידי מפלגת העבודה וכן קיבלנו תרומות על פי חוק. בהמשך אגיש הצהרות הון על פי דרישות החוק, ככל שיידרש".

משה חנוכה | צילום: אסף פרידמן

משה חנוכה

כמה עלה הקמפיין: "כ‑300 אלף שקל".

מאיפה הכסף: "200 אלף שקל ממפלגת העבודה וכ‑100 אלף שקל מתרומות, מתוכם כ‑25 אלף שקל התקבלו מקמפיין גיוס המונים. תנועת 'דור חדש' בראשותי היא סיעה בת של מפלגת העבודה, כך שהתרומות וההוצאות מתקבלות על ידי המפלגה, וכך גם הדיווח למבקר המדינה, על פי הוראות הדין".

כנרת כהן | צילום: מתוך הפייסבוק 

עו"ד כנרת אלישע‑כהן

כמה עלה הקמפיין: "680 אלף שקל".

מאיפה הכסף: "483,905 אלף שקל מימון ממפלגת כולנו, 75 אלף שקל תרומות, כאשר הצפי הוא שהתרומות יסתכמו בכ‑100 אלף שקל, והשאר הון עצמי. הכל מדווח ועל פי הנחיות מבקר המדינה".

 יגאל הררי | צילום: באדיבות המטה

יגאל הררי

כמה עלה הקמפיין: "144,930".

 מאיפה הכסף: "כל מערכת הקמפיין שלי לראשות העירייה ורשימת 'גל' בראשותי למועצת העיר ממומנת על ידי תרומות של תושבי ישראל, כחוק. יתרה מכך, אני נמנע מקבלת תרומות של בעלי אינטרסים נדל"ניים ועסקיים בעיר. בשונה ממועמדים אחרים, העובדה שאינני ממומן על ידי מפלגה ו/או על ידי עסקנים מציגה פער תקציבי של מאות אלפי שקלים במימון שלטי חוצות, עלונים, פלאיירים ואנשי צוות".

יואב רוזן | צילום: שמעון לוזון 

יואב רוזן

כמה עלה הקמפיין: "כ‑600 אלף שקל".

מאיפה הכסף: "מימון הבחירות שלי הוא מכספי הפרטי. קיבלתי הלוואה מהבנק תמורת שעבוד הבית שלי, הוצאתי את כל החסכונות והקרנות שלי ושל אשתי, שחסכנו במהלך השנים, וזה הסכום שמשמש אותי לבחירות. איני מעוניין לקבל תרומות מקבלנים או מבעלי עניין, ולכן סירבתי ונמנעתי מלקבל תרומה כלשהי מכל גורם שהוא".

עיריית הוד השרון ומזמונים | צילומים: אריאל ימיני, שאטרסטוק